EVENTLY RENDITINGIMUSED
1. Maksetingimused
- Renditellimus kinnitatakse 50% ettemaksu laekumisel.
- Kogu tellimuse summa peab olema tasutud enne inventari väljastamist.
2. Rendiperiood
- Rendiperiood algab inventari väljastamise päevast ja lõpeb tagastamise päeval.
- Inventar tuleb tagastada hiljemalt järgmisel päeval kell 12.00, kui ei ole kokkulepitud teisiti.
- Täiendavad rendipäevade tasud lepitakse kokku vastavalt kokkuleppele.
3. Inventari väljastamine ja tagastamine
- Renditellimus täidetakse eeldusel, et vajalik inventar on saadaval.
- Inventar tuleb tagastada samas seisukorras, nagu see oli väljastamisel.
- Inventar tuleb tagastada puhtalt (v.a sööginõud).
- Kui inventar ei vasta kokkulepitule, tuleb sellest teavitada enne ürituse algust.
4. Vastutus ja kahjude hüvitamine
- Rentnik vastutab inventari eest alates selle kättesaamisest kuni tagastamiseni.
- Sihipäratu kasutamine, kahjustamine või kaotamine tuleb hüvitada vastavalt parandamise või asendamise kulule.
5. Transport ja paigaldus
- Rendihinnad ei sisalda transpordi, paigalduse ega mahavõtu kulusid, kui ei ole kokkulepitud teisiti.
6. Tellimuse tühistamine
- Juhul kui soovid oma tellimust tühistada, siis võta meiega ühendust info@evently.ee
- Üritusega samal päeval tühistades kuulub tasumisele 75% tellimuse maksumusest.
Kui sul on küsimusi renditingimuste kohta, siis võta meiega ühendust info@evently.ee