EVENTLY RENDITINGIMUSED

1. Maksetingimused

  • Renditellimus kinnitatakse 50% ettemaksu laekumisel.
  • Kogu tellimuse summa peab olema tasutud enne inventari väljastamist.

2. Rendiperiood

  • Rendiperiood algab inventari väljastamise päevast ja lõpeb tagastamise päeval.
  • Inventar tuleb tagastada hiljemalt järgmisel päeval kell 12.00, kui ei ole kokkulepitud teisiti.
  • Täiendavad rendipäevade tasud lepitakse kokku vastavalt kokkuleppele.

3. Inventari väljastamine ja tagastamine

  • Renditellimus täidetakse eeldusel, et vajalik inventar on saadaval.
  • Inventar tuleb tagastada samas seisukorras, nagu see oli väljastamisel.
  • Inventar tuleb tagastada puhtalt (v.a sööginõud). 
  • Kui inventar ei vasta kokkulepitule, tuleb sellest teavitada enne ürituse algust.

4. Vastutus ja kahjude hüvitamine

  • Rentnik vastutab inventari eest alates selle kättesaamisest kuni tagastamiseni.
  • Sihipäratu kasutamine, kahjustamine või kaotamine tuleb hüvitada vastavalt parandamise või asendamise kulule.

5. Transport ja paigaldus

  • Rendihinnad ei sisalda transpordi, paigalduse ega mahavõtu kulusid, kui ei ole kokkulepitud teisiti.

6. Tellimuse tühistamine

  • Juhul kui soovid oma tellimust tühistada, siis võta meiega ühendust info@evently.ee
  • Üritusega samal päeval tühistades kuulub tasumisele 75% tellimuse maksumusest. 

Kui sul on küsimusi renditingimuste kohta, siis võta meiega ühendust info@evently.ee